Returnerer
Ikke tilfreds med din ordre?
Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte os. Hos Elvira Aurora bestræber vi os på at sikre, at vores kunder er 100 % tilfredse med de produkter, de har købt fra vores leverandører. Hvis du oplever problemer med forsendelsen eller produktet og føler dig frustreret, så kontakt os, og vores team vil hjælpe dig med det samme.
Hvordan returnerer jeg min ordre helt eller delvist?
Hvis du beslutter dig for at returnere dine produkter inden for fortrydelsesfristen på 30 dage, refunderer vi det fulde beløb for din ordre inden for 5 arbejdsdage efter modtagelsen af produktet. Desværre kan vi ikke refundere returfragten.
Følg nedenstående trin for at returnere dit produkt:
- Send en e-mail til info@elviraaurora.dk for at informere os om, at du ønsker at returnere din ordre eller en del af den.
- Vent på svar fra vores kundeservice for at se, om vi kan acceptere returneringen. Du vil også modtage en returformular.
- Hvis vi kan acceptere din returnering, følg nedenstående trin:
- Pak det returnerede produkt pænt og sikkert, helst i den originale emballage.
- Send pakken til returadressen oplyst af vores kundeservice og send Track & Trace-koden til os.
- Når din pakke er ankommet og inspiceret, refunderer vi omkostningerne for de returnerede produkter via den betalingsmetode, du anvendte.
Produkter, der opfylder en eller flere af følgende betingelser, kan desværre ikke returneres:
- Forseglede produkter: Hvis forseglingen er brudt, kan disse produkter ikke returneres.
- Produkter fremstillet efter forbrugerens specifikationer (specialfremstillet), tydeligt personlige produkter eller produkter, der ikke kan returneres på grund af deres natur.
- Produkter i kategorierne "Skønhed", "Børn & Baby" og "Sport" kan ikke returneres af hygiejnemæssige årsager, medmindre de stadig er i den originale emballage.
Modtaget beskadigede produkter
Vi beklager! Desværre kan produkter blive beskadiget under transport. Hvis du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af produktet. Efter denne periode udløber returvinduet.
For den hurtigste løsning bedes du sende os en e-mail med et billede, der viser den beskadigede del af varen. Billederne bør tages på en flad overflade, hvor etiketten og fejlen er tydeligt synlig. Vi bruger disse oplysninger til at hjælpe med din ordre og forhindre fremtidige fejl.
Hvis et produkt er defekt, sender vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke tilbyde en refusion. Hvis fejlen sker igen, refunderer vi det fulde købsbeløb.
Har du spørgsmål vedrørende beskadigede produkter ved modtagelse, kan du kontakte os på info@elviraaurora.dk.
Produktfejl eller defekter efter brug
Hvor frustrerende! Desværre kan produktfejl opstå over tid. Det skal dog være en reel defekt, hvilket betyder, at delen er ødel